,

PUDROWA FALBANA

12:08



 Witajcie ! Dziś w kolorze pudrowego różu  :-) Tego lata jestem zakochana w falbanach, wiankach,
frędzlach, więc nie mogło zabraknąć połączenia tego wszystkiego na moim blogu :-) Myślę, że każda z nas czasami lubi ubrać coś dłuższego w ciepłe dni. Ja osobiście rzadko chodzę w długich sukienkach/spódnicach, choć przyznam, że bardzo dobrze się w nich czuję :-) Wianki ! są wielkim hitem tego sezonu i polubiłam je równie mocno jak kapelusze. Frędzle na dobre zagościły  w mojej szafie, dziś w postaci torebki i sandałków. 









You Might Also Like

38 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz! Pasuje ci taki look.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja.... zakochałam się w tej sukience! Chyba sobie do lata taką uszyję. Wspaniale w niej wyglądasz. Kwitniesz, i to całkiem dosłownie;-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna sukienka!:)
    Klikniesz w linki. W nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna sukienka! Do tego ten kolor świetnie pasuje do Twojej opalonej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz :) bardzo podoba mi się ta sukienka i ten wianek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajecznie wyglądasz kochana! :D
    Ta sukienka z falbankami + wianek...- jak taka rusałka- fantastycznie! :)
    i jaka piękna opalenizna :D

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. za tę stylizację wszystkie kciuki w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka i wspaniała opalenizna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fantastycznie!

    Kuszą mnie wianki, ale nie mogę się przekonać do noszenia ich na co dzień. W mojej malutkiej mieścinie wzbudzałoby to dużą sensacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wow i jeszcze raz WOW! Kochana zachwycasz w tym wianuszku <3!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ ślicznie Ci w takich kolorkach, na dodatek ta opalenizna... <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie ! Zakochałyśmy się <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz świetny wianek :) Cudowny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sukienka jest genialna! wyglądasz w niej zjawiskowo <3 napatrzeć się nie mogę:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko....zakochałam się w sukience!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz nieziemsko! :) Sukienka idealna na lato plus wianek - kupuję Ciebie całą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything about this is gorgeous, esp. that headband!! :D

    ♥ | http://www.connect-the-cloths.com | xoxo
    http://blogspotter.co/connect-the-cloths

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia obserwuje
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sukienka :) A wianek cudo ! Świetna nazwa bloga, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku! ale jestes cudowna i ta sukienka! przepiekna sesja! :*


    www.lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja, uwielbiam takie falbany i wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie <3 Piękna sukienka i ten wianek plus opalenizna zestaw nie do przebicia, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta stylizacja jest cudowna. Kolor pudrowego różu jest obecnie zdecydowanie na pierwszym miejscu.
    Obserwujemy <3
    Zapraszamy
    https://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka wygląda na Tobie obłędnie. Podobną sukienkę widziałam tutaj. Aż żałuję, że nie mam takiej figury jak Twoja. Cudownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl