motyw węża

19:35

Witam ! :-)

Na samym początku chciałabym Wam podziękować za wszystkie komentarze :-)
Chęci do działania zwiększają się stokrotnie ! :-)

Dzisiaj pogoda jak i czas pozwoliły na to, by móc stworzyć coś nowego :-)
Bardzo lubię łączyć elegancję z luzem,a przede wszystkim wygodą ! :-) Postanowiłam postawić na spodnie z motywem węża, które wielbię za wygodę i materiał, który nawet w największy upał mnie nie zawodzi :-) Pogoda sprzyjała, więc pozwoliłam sobie dobrać do nich krótki top, a żeby nie było zbyt sportowo wskoczyłam w szpilki ;-)











Spodnie H&M || Top Bershka || Buty ZARA || Torebka Allegro || Choker Stradivarius 


Do następnego razu ! :-)












You Might Also Like

19 komentarze

  1. ślicznie, zapraszam do siebie http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja,świetne sa te spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie ;) Mam pytanko odnośnie olejku kokosowego. Jak efekty i gdzie go kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na sklepkokosowy.pl i jestem bardzo zadowolona :) Skóra jest w świetnej kondycji i włosy także z każdą kolejną 'maską' lepiej ! :) Polecam !

      Usuń
  4. Dear, your blog is amazing! i’m impressed by your design & photos!
    everything is magnificent!

    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jaka princessa :) świetna figura, duży biust i szczupły brzuch - trochę jak Kim Kardashian w tych włosach i wogóle... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No rewelacja! Całość wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, genialna bluzka i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wygladasz :) piekne masz wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Serdecznie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no spodnie to masz obłędne ;-). Szczerze Ci ich zazdroszczę bo wyglądasz w nich rewelacyjnie.
    Mam tylko cichą nadzieję;że jeszcze ujrzę Cię nie raz w nich ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana ta stylizacja jest przepiękna :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl