OGRODNICZKI

14:16

Witajcie ! :-)

Jak już pewnie większość z Was zauważyła, w sklepach zaczynają pojawiać się ogrodniczki :-) Jak dla mnie są równie wygodne jak i kombinezony, a przy tym nie trzeba wiele by być gotowym do wyjścia :-)
Niestety nie na długo pozostaną one w mojej garderobie ponieważ są na mnie za duże, a dokładnie długość 'szelek' [i tutaj pojawia się minus mojego 157 oraz zakupów przez internet]
Co Wy myślicie o OGRODNICZKACH?

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, to zapraszam Was na moją stronę FACEBOOK
oraz INSTAGRAM

Zapraszam także na VINTED - wielka wyprzedaż mojej szafy [ceny podlegają negocjacji] ;-)


Mój dzisiejszy zestaw to tzw. 'zwyklaczek' = OGRODNICZKI + T-SHIRT + SLIPERSY






ogrodniczki tutaj || t-shirt allegro || slipersy  ibuciki



Do następnego razu :)


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Śliczne ogrodniczki ;) Zazdroszczę opalenizny ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te ogrodniczki. Ale jesteś łanie opalona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit!!:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Nice choice dear! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne:) Wróciłam po rocznej przerwie:) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem fanką ogrodniczek, ale ty wglądasz ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czemu ludzi nie lubią ogrodniczek:) przeciez są super, ty to dziś pokazałaś) Ps
    zapraszam do mnie:) jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku pokochałam ogrodniczki. Boskie są;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te ogrodniczki. Ja osobiście wybrałabym większy rozmiar i bardziej potargany jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś czas temu też chciałam sobie kupić, ale nie mogłam dostać na siebie. Ty za to prezentujesz się świetnie. :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też poluję na ogrodniczki:)


    ps. a u mnie? FASHION IN B&W

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku wyglądasz prześlicznie i uśmiech masz cudowny

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna z pięknym uśmiechem!
    a ogrodniczki uważam za idealny strój na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny styl ! :)
    podoba mi się twój blog ;)
    pozdrawiam i życzę udanego weekendu;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Seksowna stylizacja :D
    A szelki można przecież skrócić ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Zaobserwuję Twój blog, bo jest bardzo fajny. Zachęcam do obserwacji mojej krainy :)
    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się te ogrodniczki. Aż sama je zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne ogrodniczki, ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie proste zestawy! Jeśli jesteś niska nie musisz się z nimi rozstawać. idź do krawcowej i poproś o skrócenie szelek, a wszystko będzie okej. Ogrodniczki są cudne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

Polecam