colorful

19:28



Witajcie Kochani ! :) 

Pogoda nas nie rozpieszcza, jednak w końcu znalazłam czas i fotografa, by móc stworzyć kolejny post :-)
Kombinezony ! To co uwielbiam ! :-) Tak niewiele trzeba, by być gotową do wyjścia, a przy tym czuć się dobrze :-) Ja dzisiaj dobrałam do tego kolorowego cuda żółte szpilki, dodatki i KONIEC ! :-) 
A Wy co sądzicie o kombinezonach ? Lubicie je nosić ? :-)













Kombinezon - tutaj || Szpilki tutaj || Okulary tutaj



Zapraszam do polubień FACEBOOK
oraz obserwacji  klik :-)



Do następnego ! :-)

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Jakaś ty piękna !!! a te wdzianko i szpile są super. Ślicznie i dziewczęco i troche jak moja ulubienica Kourtney K ona zawsze takie kombinezoniki wdziewa ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudnie!! Kombinezon stworzony dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, super kolory, obłędne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kombinezon ! Szczerze przyznam, że Twoje stylizacje oglądam z wielką przyjemnością :) Poza tym urodziwa z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już ten kombinezon - jest boski, a Ty wyglądasz w nim rewelacyjnie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kombinezon, idealny na lato :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja! Kombinezon jest naprawdę uroczy:)
    Zapraszam również do mnie:) http://lovegoodmorningstyle.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie kombinezony :)
    wygladasz w nim bosko kochana:)
    dziekuje za odwiedzinki
    obserwuje:)
    czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam kombinezony! I choć nie mam ich wielu, bo z racji bycia niewysoką jest trochę ciężko dobrać odpowiedni, również chętnie je noszę :) A Ty wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory kombinezonu i świetne okulary, wyglądasz wspaniale!! :D

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w tym kombinezonie, okulary super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look lovely, dear!! Very colourful outfit, perfect for summer!!!!

    Will you visit my blog sometime?

    We can keep in touch if you like!

    xoxo

    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kombinezon, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam go na stronie i odrazu wpadł mi oko, świetny jest;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. najcudowniejsze sa buty i okulary..super! zazdroszcze wogole sesji super zdjecia:)

    http://gabrielakugla.blogspot.com/
    obserwujemy? Za każdą obserwację odwdzięczam się obserwacją i komentarzem!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kombinezony, a ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna stylizacja :))
    Również jestem wielką fanką kombinezonów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow the print is so lovely!(: You look great!
    Just followed you, please follow me back if you'd like!!!

    xx Shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie, kombinezon bardzo mi się podoba. Jedyne co do mnie nie przemawia to okulary :) ale zestaw fajny ♥♥♥

    mochitou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezony podobają mi się strasznie! Twój jest piękny i do tego ta opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. PIĘKNA stylizacja! wyglądasz zjawiskowo!!! super, będę odwiedzać regularnie!

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

Anniversary warm-up

Anniversary Giveaway