piątek13nastego

18:11

Witajcie ! :-)

Czy Wam słońce także sprawia tyle radości ? Mi uśmiech dzisiaj nie schodzi z twarzy :-) Oczywiście idealna pogoda na zdjęcia ! :-) Mam nadzieję, że temperatura będzie szła już tylko do góry i niedługo wskoczę w rolki [i wszystkie ścieżki będą moje ;-) ] a  także trampki, szpilki i całą resztę tych przyjemnych, lekkich ubrań :-) Kto by powiedział, że piątek 13nastego może dać mi tyle radości, energii i chęci do pracy... ;-) Weekend choć spędzę w szkole, to muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się zaczął :-) Dzisiaj zaprezentuję Wam pierwszy wiosenny zestaw ! :-) Jak już kiedyś wspominałam podoba mi się połączenie pudrowego różu z szarościami, stąd ten płaszcz :-) Jak go zobaczyłam od razu wiedziałam, że ma w sobie coś wyjątkowego :-) Pochodzi on z jednego z moich ulubionych butików  >> Hypnose << . Kozaki za kolano to kolejna rzecz, którą byłam zafascynowana w ostatnim sezonie. Muszę przyznać, że są bardzo wygodne, gruby obcas sprawia, że są  stabilne pomimo wysokości. Uwielbiam ciepłe,ogromne szaliki/kominy świetnie wyglądają w wielu zestawach :-) Okulary - zdecydowanie mój ulubiony dodatek ! I dzisiaj piękne słońce pozwoliło je wyciągnąć z szuflady :-) Co sądzicie o tym zestawie ? :-)























Płaszcz - Hypnose
Kozaki - Hypnose
Spódniczka - SH [Atmosphere]
Torebka - H&M
Szalik - Bershka



Do następnego razu ! :-)
xoxo






You Might Also Like

33 komentarze

  1. no bardzo fajny look ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. moja pięknisia ;* płaszczyk i kozaki miazga !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna stylizacja! super kolorki! zazdroszczę tak pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę kozaków. Ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny look! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz :D
    ja dzisiaj od samego rana mam pecha :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę kozaków. Ile za nie dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. jeny!!! stylizacja przepiękna!!!!!!!! Uwielbiam połączenie szarości i różu!!! Zmieniłabym tylko jedną rzecz - torebkę, jest genialna ale do tego look'u raczej się nie nadaje.. Btw. mam identyczną tylko czarną! Trzymaj się ciepło i czekam na więcej postów!! Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozaki oraz torebka skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie ! Płaszcz skradł mi serce, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wszystko mi się tutaj podoba! Od płaszczyka, przez buty i torebkę :-) Genialnie to ze sobą połączyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wielkim wrażeniem! :) genialna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. no ta torebka wymiata! bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny zestaw ❤ okularki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw! Świetny płaszczyk, botki, okulary, torebka, wszystko! :)
    I tak, słońce od razu daje kopa do życia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna szukałam podobnych butów ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. MAM PODOBNE KOZAKI :)

    ________________________________________
    fashion minimalist outfits
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, pastelowy róż i szarości idealnie współgrają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszczyk jest po prostu cudowny :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No płaszczyk to mnie oczarował! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny masz ten płaszczyk!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny płaszczyk i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak! uwielbiam slonce, wtedy wszystko wydaje sie jakies "takie lepsze" i bardziej motywuje do dzialania :D
    Stylizacja swietna! buty cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. GENIALNE! Nie ma rzeczy w tym zestawie która by mi się nie podobała :)!
    Bardzo pozytywne Zdjęcia! Jesteś piękna i urocza.
    Także posiadam tą torebkę tylko w innym kolorze jestem bardzo z niej zadowolona:)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę Ci wszystkiego, co masz tu na sobie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz :) Niesamowicie podobają mi się buty, torba i płaszcz <3

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem zakochana w tej stylizacji <3!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś tak piękna i tak elegancka!

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl