TRENDY wiosna 2015

17:15

Witajcie ! 

Dziś postanowiłam przygotować dla Was post o tym, co będzie modne w tym sezonie. Choć do wiosny jeszcze 16 dni, to ja już myślę o tym, czego nie może zabraknąć w mojej garderobie :-) Jakie kolory, wzory i fasony ? Przejrzałam nadchodzące trendy iiii.... 

RÓŻ ! 
Zdecydowanie będzie hitem tej wiosny! Kojarzy mi się ze słodyczą i wiem, że co za dużo to nie zdrowo ! Łatwo z nim przesadzić. Na pewno nada Waszym stylizacjom wdzięku i niewinności.





MIĘTA ! 

Pięknie wygląda wśród pasteli, od kilku sezonów zajmuje miejsce wśród modnych kolorów. 




CIENKIE RAMIĄCZKA 

Dają uczucie lekkości i świetnie wyglądają w wydaniu jedwabnych bluzek. Ważne, by nosić do nich odpowiedni stanik - bez ramiączek, które mogłyby zepsuć efekt. 






GŁĘBOKIE DEKOLTY 

Głębokie dekolty w kształcie litery V. Kobietom z dużym biustem radziłabym jednak uważać, by nie przesadzić! A tym z szerokimi ramionami, bądź małym biustem jak najbardziej polecam ! :-)



KOMBINEZON 

Kombinezony to idealna alternatywa dla sukienek maxi jak i mini ! :) Ja w swojej garderobie mam kilka i muszę przyznać, że są bardzo wygodne i nie ograniczają ruchów ! :)
 Jeśli nie wiesz co ubrać, a chcesz świetnie wyglądać , postaw na kombinezon ! :-)






KAMIZELKI 

W tym sezonie nosimy je na bluzkę jak i BEZ ! Mam na myśli tego typu fasony : 




PROSTE KROJE 

Uwielbiam proste, klasyczne, a najlepiej jednolite rzeczy ! :-)
 Można z nimi świetnie eksperymentować, łączyć na wiele różnych sposobów! :-) 




SPRANY JEANS

Marmurki, melanżowe, rozmyte kolory dżinsu wiosną świetnie się sprawdzą.
W połączeniu z bielą lub pastelami na pewno będą wyglądać znakomicie ! :-)
Total look także zrobi wrażenie ! :-)


TORBY TYPU WOREK 








Mam nadzieję, że ten post pomoże Wam odświeżyć szafę na wiosnę, a jednocześnie upolujecie coś niezwykłego na najbliższych zakupach :-)




Do następnego razu ! :-)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. hihi widzę tu swojego komba i torbę... czuję się trendy :D hahaha iii też kocham te kamizelki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie własnie post o różowej sukience :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super! większość takich ciuchów posiadam - będę na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mięta to trend na wiosnę ale chyba 2013

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie okazuje to kolejny sezon wiosna/lato kiedy jest uznawana za trend ;-)

      Usuń
  5. Niestety ale ani głębokie dekolty ani cienkie ramiączka nie pasują do mojej figury więc raczej sobie to odpuszczę :/

    MS journalistic

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie podobają mi sie trendy na ten sezon! Zamierzam sama uszyć kilka rzeczy, które idealnie wpisza sie w te trendy, sporo ubran wykorzystam z poprzednich sezonów, No i na pewno nie uda mi sie oprzeć temu co znajdę w sieciowkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pastele, pastele i jeszcze raz pastele! <3 prawie wszystko czeka w szafie na piękną wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te sukienki z dekoltem w kształcie litery V, ale mam spory biust więc dobrze wiedzieć, żeby uważać :D

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl