INGLOT

20:28

Witajcie Kochani ! :-)

W ostatnim tygodniu odwiedziłam salon INGLOT , który znajduje się w galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie. W ramach współpracy miałam okazję poznać i testować kosmetyki, a także został wykonany na mojej twarzy makijaż. Panie, które pracują w salonie wykazały się ogromną wiedzą, a także umiejętnościami ! Szczerze przyznam, że nie spodziewałam się tak profesjonalnej obsługi i jestem bardzo mile zaskoczona :-) Nigdy nie zagłębiałam się w historie firmy, a jak się okazuje jest ona ciekawa, co najważniejsze jest POLSKA ! :-) Obecnie przedsiębiorstwo działa przez sieć ponad 300 salonów w prawie 50 krajach, na 6 kontynentach. Dostajemy wysoką jakość w super cenie. Polecam zajrzeć ! :-)

Makijaż krok po kroku:

'no make up '



 ''Zielone oczy bardzo lubią granaty i fiolety" Przyznam szczerze, że nigdy tych kolorów nie używałam do malowania swoich powiek, bo ich po prostu nie lubię i twierdziłam, że będę wyglądać źle. Jak się okazuje nic bardziej mylnego ! Beatka, która ma 20letnie doświadczenie w wizażu wiedziała co robi i mnie nie zawiodła :-)



 Makijaż ust zrobił na mnie największe wrażenie ! :-) 








Fantastyczny duet ! Dziewczyny ze sobą genialnie współpracowały i zrobiły naprawdę świetną robotę, co można zauważyć !  :-)
Jeżeli jeszcze nie wiesz gdzie i kto może wykonać Ci piękny makijaż - odsyłam to salonu >>INGLOT LUBIN <

 OCZY:
Cień do powiek: 467-cień podkładowy, 496- rozświetlanie wew.kącika, 127 R, 127AS
Konturówka do powiek : AMC 101
Brwi : cień 569
Tusz : wydłużający

 USTA:

Konturówka do ust: colorplay 313 i 314

Pomadka : wkład do kasetki 100 -biała


 TWARZ : 
Fluid : bronzer 97
Puder: HO 43 , PRASOWANY 28
Pudry modelujące: 501,502,503 korektor 54 rozświetlający

POLICZKI:
Róż: 88*
Rozświetlacz: 83 multicolor

 PĘDZLE:
sponge do podkładu, 1-SS-puder 



Do następnego razu ! 
xoxo 

You Might Also Like

33 komentarze

  1. hmm ja nic nie mam jeszcze z Inglota :P
    a usta faktycznie - mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny makijaż! A usta mają po prostu boski kolorek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. naturalnie jestes bardzo urocza :)))) masz ladne zęby :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo proszę znowu była w cuprum... :) :)
    Piękny makijaż Ci zrobiły kochana, baaardzo mi pasuje taki wyraźne kolor pomadki na ustach ! :) :)

    i ile pięknych lakierów ajćććććććććć wszystkie bym brała <3 hehe

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne oczy i taki makijaż świetnie to podkreśla :)
    Dziękuję za odwiedziny, chętnie obserwuję :)
    Pozdrawiam :*

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż :) z przyjemnością :-) jak dodasz daj znać, ja również zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej:-) jak ładnie wyglądasz w tym makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam przyjemności bycia w salonie INGLOT :) Ale przyznam szczerze, że bardzo mi się spodobał Twój makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja najukochańsza pomadka to właśnie INGLOT <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna uroda i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że jeszcze nie używałam ich kosmetyków☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Inglota! A makijaż rzeczywiście świetny! Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Inglot jest dla mnie niezastąpiony jeśli chodzi o matowe szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo dawno nie kupowałam niczego z Inglota... Sto lat temu miałam bardzo fajny cień z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  19. dziekuję za propozycję wspólnej obserwacji i z wilelką chęcią zaoobserwuję Twojego bloga bo jest naprawdę swietny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To taka cudowna kraina dobroci <3 Ja postanowiłam zacząć kompletować cienie Inglota i chyba wybiorę się po dwa pierwsze. Nie mam jeszcze pojęcia jakie to będą. Posiadam tylko złoty cień sypki i brokat, którym wykonywałam swój makijaż na studniówkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Girl your stunning without makeup. Thoe colorful beauty blender sponges and nail polishes are enticing.

    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny makijaż
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż, też lubię kosmetyki z Inglot :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Inglota! :) Mają bardzo dobre kosmetyki.

    Świetna fryzura, bardzo twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny makijaż, a usta powalają :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne usta! Bardzo lubię inglotowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl