INGLOT

20:28

Witajcie Kochani ! :-)

W ostatnim tygodniu odwiedziłam salon INGLOT , który znajduje się w galerii handlowej Cuprum Arena w Lubinie. W ramach współpracy miałam okazję poznać i testować kosmetyki, a także został wykonany na mojej twarzy makijaż. Panie, które pracują w salonie wykazały się ogromną wiedzą, a także umiejętnościami ! Szczerze przyznam, że nie spodziewałam się tak profesjonalnej obsługi i jestem bardzo mile zaskoczona :-) Nigdy nie zagłębiałam się w historie firmy, a jak się okazuje jest ona ciekawa, co najważniejsze jest POLSKA ! :-) Obecnie przedsiębiorstwo działa przez sieć ponad 300 salonów w prawie 50 krajach, na 6 kontynentach. Dostajemy wysoką jakość w super cenie. Polecam zajrzeć ! :-)

Makijaż krok po kroku:

'no make up '



 ''Zielone oczy bardzo lubią granaty i fiolety" Przyznam szczerze, że nigdy tych kolorów nie używałam do malowania swoich powiek, bo ich po prostu nie lubię i twierdziłam, że będę wyglądać źle. Jak się okazuje nic bardziej mylnego ! Beatka, która ma 20letnie doświadczenie w wizażu wiedziała co robi i mnie nie zawiodła :-)



 Makijaż ust zrobił na mnie największe wrażenie ! :-) 








Fantastyczny duet ! Dziewczyny ze sobą genialnie współpracowały i zrobiły naprawdę świetną robotę, co można zauważyć !  :-)
Jeżeli jeszcze nie wiesz gdzie i kto może wykonać Ci piękny makijaż - odsyłam to salonu >>INGLOT LUBIN <

 OCZY:
Cień do powiek: 467-cień podkładowy, 496- rozświetlanie wew.kącika, 127 R, 127AS
Konturówka do powiek : AMC 101
Brwi : cień 569
Tusz : wydłużający

 USTA:

Konturówka do ust: colorplay 313 i 314

Pomadka : wkład do kasetki 100 -biała


 TWARZ : 
Fluid : bronzer 97
Puder: HO 43 , PRASOWANY 28
Pudry modelujące: 501,502,503 korektor 54 rozświetlający

POLICZKI:
Róż: 88*
Rozświetlacz: 83 multicolor

 PĘDZLE:
sponge do podkładu, 1-SS-puder 



Do następnego razu ! 
xoxo 

You Might Also Like

34 komentarze

  1. hmm ja nic nie mam jeszcze z Inglota :P
    a usta faktycznie - mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny makijaż! A usta mają po prostu boski kolorek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. naturalnie jestes bardzo urocza :)))) masz ladne zęby :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo proszę znowu była w cuprum... :) :)
    Piękny makijaż Ci zrobiły kochana, baaardzo mi pasuje taki wyraźne kolor pomadki na ustach ! :) :)

    i ile pięknych lakierów ajćććććććććć wszystkie bym brała <3 hehe

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne oczy i taki makijaż świetnie to podkreśla :)
    Dziękuję za odwiedziny, chętnie obserwuję :)
    Pozdrawiam :*

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż :) z przyjemnością :-) jak dodasz daj znać, ja również zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej:-) jak ładnie wyglądasz w tym makijażu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie miałam przyjemności bycia w salonie INGLOT :) Ale przyznam szczerze, że bardzo mi się spodobał Twój makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja najukochańsza pomadka to właśnie INGLOT <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna uroda i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że jeszcze nie używałam ich kosmetyków☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Inglota! A makijaż rzeczywiście świetny! Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Inglot jest dla mnie niezastąpiony jeśli chodzi o matowe szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo dawno nie kupowałam niczego z Inglota... Sto lat temu miałam bardzo fajny cień z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  19. nooooo cudny makijaż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziekuję za propozycję wspólnej obserwacji i z wilelką chęcią zaoobserwuję Twojego bloga bo jest naprawdę swietny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow cudowny makijaż! ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. To taka cudowna kraina dobroci <3 Ja postanowiłam zacząć kompletować cienie Inglota i chyba wybiorę się po dwa pierwsze. Nie mam jeszcze pojęcia jakie to będą. Posiadam tylko złoty cień sypki i brokat, którym wykonywałam swój makijaż na studniówkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Girl your stunning without makeup. Thoe colorful beauty blender sponges and nail polishes are enticing.

    Princess Audu

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny makijaż
    obs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny makijaż, też lubię kosmetyki z Inglot :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Inglota! :) Mają bardzo dobre kosmetyki.

    Świetna fryzura, bardzo twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny makijaż, a usta powalają :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne usta! Bardzo lubię inglotowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love Inglot Cosmetics from Majorbrands – it mixes both roguish and sweet characteristics and looks perfect! Hot fashion is always admirable.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

Anniversary warm-up

Anniversary Giveaway