BEIGE COAT

20:07


Witajcie ! :-) Ostatni dzień lata zbliża się wielkimi krokami, Czas przyszykować cieplejsze ubrania i pożegnać letnie, a za tym idzie wielkie wietrzenie szafy ;-) Na pewno już niebawem stopniowo na moim koncie vinted.pl będą pojawiały się nowe rzeczy, jeśli ktoś nie ma konta proszę o wiadomości prywatne na facebooku :-) 


 Co sądzicie o stylizacji ? Ja jestem w szoku, że tego lata BIAŁE SPODNIE przekonały mnie do siebie ! :-) Jeszcze niedawno ... Bardzo źle mi się kojarzyły ;)


 Bluzka - SH || Spodnie - TOPSHOP || Płaszcz - Choies || Naszyjnik - Happinessboutique || 
Buty - DeeZee 



 Dziękuję za wszystkie ''kliki'' w ostatnim poście ! :-)
Do następnego razu ! 
xoxo 




You Might Also Like

42 komentarze

  1. Śliczny płaszczyk i naszyjnik;)
    Pytałaś o obserwację,ja już dawno obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszcz
    wspólna obserwacja ?!;)
    zapraszam dopiero zaczynam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny płaszczyk, bardzo ładna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, płaszczyk ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo kochana super stylówka ! :D
    meeega stylowo, elegancko i modnie !
    Bardzo podoba mi się ta asymetryczna narzutka- super jest !
    i nasyzjnik również piękny- jak każda kobieta uwielbiam takie duuuże błyskotki <3

    Super wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny plaszczyk, bardzo takie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny zestaw, uwielbiam pastele jestem zachwycona naszyjnikiem i torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz jak milion dolarów! ekstra buty ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, no i płaszczyk obłędny ! :-) zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten beżowy płaszcz jest idealny do twojego typu urody! Pięknie moja kochana!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowna stylizacja!
    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację, ja już to zrobiłam, teraz Twoja kolej ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam połączenie bieli z beżem, piękny, stylowy zestaw, a w tych białych spodniach wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja oraz zdjęcia, pozdrawiam! :)

    Zapraszam do mnie: hejtuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wyglądasz kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wyglądasz kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! :) Super płaszczyk! :*
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia - Twój płaszcz jest niesamowity <3 Od dawna marzę o podobnym, choć myślałam też o wersji burgundowej, ale chyba wygra jednak ta spokojniejsza beżowa :) Co powiesz na wspólną obserwację? Jak tak to zapraszam do mnie, może też Ci się u mnie spodoba, a ja z chęcią się odwdzięczę i będę wpadać częściej :)
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest super, elegancko, ale nie przesadzono :P i pasują Ci jasne kolory, podkreślają twój typ urody :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentujesz ;)
    Białe spodnie rzeczywiście świetne!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jak najbardziej w moim guście, Twoja stylizacja jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczny płaszczyk, pięknie wyszłaś na zdjęciach :*
    Pozdrawiaam cieplutko! :3
    http://lea-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna tak bardzo kobieca stylizacja, uwielbiam takie!!!

    Pytałaś o obserwacje ja juz obserwuję :*

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem po prostu zakochana w tej stylizacji!!!:)
    jest idealna,a ta kopertówka to moje marzenie:)<3:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny płaszczyk! Cudownie się układa :D
    Genialna stylizacja!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :) Buciki są zachwycajace <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Narzutka jest meega śliczna!! *.*
    Bardzo mi się podoba! ;))))

    http://www.fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten płaszcz jest niesamowity :) Zestaw elegancki i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  30. Great look!! Love the shoes!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszcze długie plus szpilki to cos co lubie

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

Polecam