RockStyle

16:43


Witajcie Kochani !

Dziś przychodzę do Was z kolejnym jesiennym zestawem, tym razem trochę rockowym. Stylizacja świetnie sprawdzi się na spotkaniu z przyjaciółmi, randce, a także na co dzień. Biała koszula z chokerem pozwala na zrezygnowanie z biżuterii. Sprane, wytarte jeansy z dziurami nadadzą Waszym jesiennym zestawom charakteru, a jednocześnie staną się niebanalne. Narzucona ramoneska nawet z najprostszą odzieżą prezentuje się świetnie. Możemy nosić ją w stylu rockowym, casualowym, glamour, dziewczęcym, motocyklowym, a nawet eleganckim. Jest to zdecydowanie MUST HAVE ! :-) Z racji tego, że nie padał deszcz, pozwoliłam sobie na buty open toe. Aktualnie tego typu obuwie znajdziecie chyba w każdym sklepie, pomimo tego, że mają odkryte palce to są przeznaczone również na ciepłą jesień. Kapelusz ! To jeden z moich ulubionych dodatków o tej porze roku ! Zdecydowanie przeznaczony dla osób lubiących podkreślić swój własny, indywidualny styl. Może stanowić mocny akcent naszej stylizacji. Także żeby nie było nudno ... Polecam kapelusze ! :)





























You Might Also Like

20 komentarze

  1. Nie dość, że jesteś prześliczna to jeszcze cudownie się ubierasz;) Mam podobny gust do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny look, wglądasz pięknie i tak z pazurem! Lubię takie stylówki z charakterkiem :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka wpadła mi w oko, ma śliczny kolor i model :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorystyka super, ja jednak nie przepadam za puszczonymi koszulami, dlatego pewnie wszamrała bym ją w spodnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka i kapelusz wow:) Cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look ! całość fajnie zestawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia fotograf KLASA!

    OdpowiedzUsuń
  8. ukradłabym od ciebie tą kurteczkę ;) hha
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki i cudna kurteczka! Bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie!!! wybrałam sobie taką bluzkę na zaful :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja, a do koszuli to mi po prostu brak słów.

    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, kapelusz ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka i spodnie od razu wpadły mi w oko. :) Świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kapelusz :) Bardzo udana stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz w kapeluszu...a stylizacja cudowna :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl