Prezentów MOC ! :)

18:46

Witajcie Kochani !

Magiczny czas zbliża się wielkimi krokami ! :) Postanowiłam przygotować dla Was kilka propozycji na prezent, które może akurat uda Wam się wykorzystać :) Ten cudowny czas, w którym chcemy obdarować swoich bliskich nie tylko radością i miłością ale również prezentami zbliża się wielkimi krokami. Postanowiłam przygotować dla Was kilka podpowiedzi/propozycji :) Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę ! :)

Miłośniczki makijażu na pewno ucieszy nowa paleta, zestaw pędzli,  a może Ziemia Egipska, która powinna znaleźć się w każdej damskiej kosmetyczce? :-)




Paleta Naked Ultimate Basics dostępna w  >>SEPHORA<< 

Zestaw pędzli do makijażu Zoeva dostępny >>TUTAJ <<

Ziemia Egipska w oryginalnej postaci dostępna na >>bikormakeup.com<<
Uwaga na podróby, bo są sprzedawane na wielu innych stronach i niestety nie mogą się równać z oryginałem. Więcej o tym kosmetyku znajdziecie >>TUTAJ<<


Każdy mężczyzna powinien mieć w swojej garderobie porządny, skórzany pasek. Może te święta będą okazją, by go kupić ?



Pasek firmy Hermes znajdziecie >>TUTAJ<<


Jeżeli macie w swoim otoczeniu ludzi, którzy zawsze mają wszystko idealnie zaplanowane, a może takich, którym brakuje kontroli nad czasem ? Koniecznie obdarujcie ich pięknym kalendarzem ! :) 



Moje propozycje znajdziecie na >>Happy Planner << 


Porządny pasek nie jest jedyną rzeczą, którą powinien mieć mężczyzna w swojej garderobie. Szyku i charakteru jego stylizacjom doda na pewno elegancki zegarek. Moje propozycje : 



Zegarki dostępne >>TUTAJ<<


Macie wśród swoich bliskich kobiety, które nie mają nigdy na nic czasu ? Są zapracowane i wyjście do kosmetyczki na manicure to dla nich odległy temat ? Zestaw startowy Semilac będzie idealnym rozwiązaniem ! 
Znajdziecie go na >>Semilac.pl<<


Zegarki ! Jeśli dla mężczyzn , to dlaczego nie dla kobiet ? Marka CLUSE produkuje bardzo kobiece i eleganckie modele ! Moje propozycje : 

Zegarki dostępne >>TUTAJ <<


Biżuteria dla kobiety ? To zawsze trafiony prezent ! :) Lilou pozwala na stworzenie jedynej i niepowtarzalnej biżuterii tylko dla Ciebie ! Dzięki niej możesz przekazać coś więcej :) Moje propozycje:



Biżuteria dostępna na >> Lilou <<


Zapachy ? Tylko wtedy, gdy znacie w 100% gust tej drugiej osoby ! :) Często bywa tak, że niestety nie są one trafione :( Moje propozycje dla Niej i dla Niego, koniecznie sprawdźcie ! :) 




Dostępne w >>SEPHORA<< oraz >>Douglas<<


Modne i ciepłe czapki to również trafiony prezent o tej porze roku ! :) Na >>woolk<< znajdziecie mnóstwo stylowych modeli ! :) Koniecznie zajrzyjcie :)



Są wśród Waszych bliskich osoby, które kochają sport ? A może takie, które chciałabyś zabrać na wspólny trening ? Podarujcie im coś związanego z aktywnością fizyczną ! :) Moje propozycje dla kobiet : 

 Znajdziecie je na >>GYMHERO<<


Dajcie znać czy Wasze listy do Mikołaja są już wysłane ;-) Czego się spodziewacie w tym roku pod choinką ? :)


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Świetne propozycje! Uwielbiam zapach Black Opium, piękny, ciepły i słodki, idealny na zimę ;) Zegarki Cluse i biżuteia od Lilou to tez idealna propozycja dla mnie ;) No i te sportowe gadżety.. ahh marzenie <e Mikołaju gdzie jesteś?? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne propozycje aż cieżko wybrać jeden ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zegarki i pomysły ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. famous person Muscle is an powerful product made for muscle mass enhancement for serious bodybuilders. to reinforce the accumulation of muscular tissues, this complement mix can http://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    OdpowiedzUsuń
  5. bronzer z bikora mam i go uwielbiam jest mega wydajny ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. tissues' can discover the solution with FitOFat capsules that has many other components as well.http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    OdpowiedzUsuń
  7. training application. multiplied booster level speeds the fee at which muscle can be rebuilt and consequently allowing developers to work more difficult at the exercises without overtraining.http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły na prezent :) Moje listy już dawno wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie mam tego czego chciałabym dostać na święta, uciesze się z praktycznie wszystkiego. Jeśli chodzi o prezenty dla bliskich, to muszę się przyznać, że mam kupiony na razie jeden prezent.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. te czapy z pomponami są boskie! przygarnęłabym wszystko ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Planner i zegarek z chęcią bym znalazła pod choinką :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dermessence has most essential nutrients that this formula has and that act directly and indirectly in combating again signs from the inside out. for more information please visit http://www.newfitnessbooster.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

CHOiES

Choies-The latest street fashion

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

Anniversary warm-up

Anniversary Giveaway