Kapelusze i okulary od Sammydress na sezon letni 2017

19:37

Witajcie !

Nie wiem czy pamiętacie stronę SAMMYDRESS, z którą już kilka razy miałam okazję współpracować. Dziś przejrzałam ich asortyment i postanowiłam zrobić dla Was 'WISHLIST' letnich kapeluszy i okularów, które powinna mieć w tym sezonie każda z nas :)

Na pierwszy rzut pójdą moje ukochane kapelusze ! :) W upały nie ma nic ważniejszego niż nawadnianie organizmu, kremy z filtrem i NAKRYCIE GŁOWY ! Przedstawiam Wam moje propozycje na ten sezon :

Kapelusze  z dużym "rondem'' pięknie prezentują się z letnimi zwiewnymi sukienkami , jak i na plaży. W tym roku wiodą prym te z napisami, które same możecie zaprojektować ! :) Te modele znajdziecie tutaj : 
Są dostępne w kilku kolorach, koniecznie sprawdźcie ;) 


Kapelusze z poszarpanymi brzegami dodadzą Waszej stylizacji charakteru, a także bardzo naturalnego looku :) Kojarzą mi się one z pracami na powietrzu gdzieś na krańcu świata :)
Linki do kapeluszy : >>KLIK<<    >>KLIK<<



Kapelusze z małym rondem świetnie dopełnią każdą Waszą letnią stylizacje ! :) Latem polecam również dla Panów ! :)
Linki : >>KLIK<<   >>KLIK<< 



Kolejnym dodatkiem, który dopełnia moje stylizacje przez cały rok są OKULARY :) Uwielbiam je ! Mam ich mnóstwo i nigdy się nie zawaham przy zakupie następnej pary :) Na Sammydress znalazłam mnóstwo kuszących mnie modeli i chętnie je Wam pokaże :) Dajcie znać jakie okulary wybieracie ! :) Proste, klasyczne modele ? A może bardzo fikuśne ? :)  

Klasyczne czernie :)


Dla tych, które lubią patrzeć na świat przez różowe okulary :) 




W tym roku powinniśmy się rozejrzeć za oprawkami, które wyglądają kosmicznie ! :) Im dziwniejsze, tym lepsze ! :) 





Ten sezon zapowiada się bardzo kolorowo ! :) Popatrzymy nie tylko przez różowe okulary, ale głównie przez ŻÓŁTE ! :) Wszystkie odcienie żółci i oranżu :) 








You Might Also Like

12 komentarze

  1. Pierwsze trzy kapelusze są super, a okulary... okulary wszystkie, uwielbiam okulary!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny okulary boskie tak samo kapelusze tylko szkoda że mi w nich nie jest ładnie <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie oryginalne okulary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post, love the sunglasses !!

    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/07/dungaree-day.html

    have a great week.
    xo, Kanchan

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!!Chyba nie byłabym aż tak odważna żeby założyć takie okulary ale wyglądają na prawdę świetnie!Ja w tym roku kupiłam sobie aviatory na galeriawidzenia com i jestem bardzo zadowolona!!Wszyscy mówią mi że wyglądam w nich mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale niespotykane okularki;D Z chęcią bym takie założyła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie jeśli chodzi o same kapelusze to ja je bardzo lubię i również chętnie w nich chodzę. Już nawet na stronie https://diana-sport.pl/przeglad-kapeluszy-na-lato-2020/ widziałam bardzo ciekawy przegląd kapeluszy na lato 2020 i muszę przyznać, że mi się one podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie jeśli chodzi o same kapelusze to ja jestem przekonany, że są one bardzo fajnym dodatkiem. Właśnie dlatego ja również noszę kapelusze https://hatfactory.pl/fedora/423-2959-kapelusz-meski-crushable-tristan.html i jestem przekonany, że są one bardzo fajnym dodatkiem do codziennego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl