Kapelusze i okulary od Sammydress na sezon letni 2017

19:37

Witajcie !

Nie wiem czy pamiętacie stronę SAMMYDRESS, z którą już kilka razy miałam okazję współpracować. Dziś przejrzałam ich asortyment i postanowiłam zrobić dla Was 'WISHLIST' letnich kapeluszy i okularów, które powinna mieć w tym sezonie każda z nas :)

Na pierwszy rzut pójdą moje ukochane kapelusze ! :) W upały nie ma nic ważniejszego niż nawadnianie organizmu, kremy z filtrem i NAKRYCIE GŁOWY ! Przedstawiam Wam moje propozycje na ten sezon :

Kapelusze  z dużym "rondem'' pięknie prezentują się z letnimi zwiewnymi sukienkami , jak i na plaży. W tym roku wiodą prym te z napisami, które same możecie zaprojektować ! :) Te modele znajdziecie tutaj : 
Są dostępne w kilku kolorach, koniecznie sprawdźcie ;) 


Kapelusze z poszarpanymi brzegami dodadzą Waszej stylizacji charakteru, a także bardzo naturalnego looku :) Kojarzą mi się one z pracami na powietrzu gdzieś na krańcu świata :)
Linki do kapeluszy : >>KLIK<<    >>KLIK<<



Kapelusze z małym rondem świetnie dopełnią każdą Waszą letnią stylizacje ! :) Latem polecam również dla Panów ! :)
Linki : >>KLIK<<   >>KLIK<< 



Kolejnym dodatkiem, który dopełnia moje stylizacje przez cały rok są OKULARY :) Uwielbiam je ! Mam ich mnóstwo i nigdy się nie zawaham przy zakupie następnej pary :) Na Sammydress znalazłam mnóstwo kuszących mnie modeli i chętnie je Wam pokaże :) Dajcie znać jakie okulary wybieracie ! :) Proste, klasyczne modele ? A może bardzo fikuśne ? :)  

Klasyczne czernie :)


Dla tych, które lubią patrzeć na świat przez różowe okulary :) 




W tym roku powinniśmy się rozejrzeć za oprawkami, które wyglądają kosmicznie ! :) Im dziwniejsze, tym lepsze ! :) 





Ten sezon zapowiada się bardzo kolorowo ! :) Popatrzymy nie tylko przez różowe okulary, ale głównie przez ŻÓŁTE ! :) Wszystkie odcienie żółci i oranżu :) 








You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pierwsze trzy kapelusze są super, a okulary... okulary wszystkie, uwielbiam okulary!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny okulary boskie tak samo kapelusze tylko szkoda że mi w nich nie jest ładnie <3
    po klikane w linki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie oryginalne okulary :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post, love the sunglasses !!

    New post - http://www.sapphireziva.com/2017/07/dungaree-day.html

    have a great week.
    xo, Kanchan

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!!Chyba nie byłabym aż tak odważna żeby założyć takie okulary ale wyglądają na prawdę świetnie!Ja w tym roku kupiłam sobie aviatory na galeriawidzenia com i jestem bardzo zadowolona!!Wszyscy mówią mi że wyglądam w nich mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale niespotykane okularki;D Z chęcią bym takie założyła!

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

CHOiES

Choies-The latest street fashion

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

Anniversary warm-up

Anniversary Giveaway