BLUE&WHITE

12:22




Witajcie Kochani !

Przedstawiam Wam kolejną letnią stylizację, tym razem na chłodniejszy wieczór. Już na wstępie przepraszam za jakość zdjęć, ale akurat tego dnia na Majorce niebo było zachmurzone :) Mimo wszystko zależało mi na tym, żeby znalazła się ona na blogu, bo na Instagramie cieszyła się sporym powodzeniem :) Tego wieczoru postawiłam na jedną z moich ulubionych bluzek - paski i duża falbana ! :) Ja osobiście jestem w niej zakochana ! Do tego dobrałam białe szorty od kendall_butik , sandały na słupku od DEEZ24 , kilka dodatków i gotowe :) Właśnie za takie szybkie sety uwielbiam lato :) Czasami wystarczy jedna rzecz i można wychodzić :)

Ulubione okulary od ZAFUL






You Might Also Like

12 komentarze

  1. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie;) śliczną masz bluzeczkę i szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka jest zachwycająca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwie ze na ig zostala dobrze przyjeta! Jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wakacyjny look;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz. cudna bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz wspaniale! każdy element bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! Zostaje na dłużej ;*

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

Anniversary warm-up

Anniversary Giveaway