ZAFUL FOR MEN

20:38



Witajcie !

Dzisiejszy post jest w trochę innym wymiarze... Po raz pierwszy pojawia się tutaj mój MĄŻ :) Jak wiecie od dłuższego czasu współpracuje z firmą ZAFUL. Postanowiłam wziąć 'na tapetę' męską odzież. W ostatnim zamówieniu dorzuciłam do koszyka męską bluzę, którą znajdziecie >>TUTAJ<<
I jak ? Jeżeli chodzi o jakość, to NICZYM nie odbiega od bluz z sieciówek. Jedyne co mnie zmartwiło, to rozmiarówka. Miałam nadzieję, że bluza w rozmiarze L będzie dłuższa... Tak więc Panowie ! Warto wziąć nawet 2 rozmiary większy model. Czy chcecie więcej męskich postów ? :) Jeśli tak, to postaram się namówić mojego Męża do współpracy ;)



W zamówieniu była także sukienka w kratę, którą uwielbiam w tym sezonie i naszyjniki :) Link do sukienki >>TUTAJ<< a naszyjniki znajdziecie >>TUTAJ<< i >>TUTAJ<<



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Hello there! I didn't know ZAFUL sold clothes for men as well, they are really good!
    I am following you via GFC, it would be great if you followed me back :)
    Walking Freckle

    OdpowiedzUsuń
  2. Super razem wygladcie, Twój płaszczyk extra

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl