BURGUNDY SWEATER FROM ROSEGAL

08:08


Witajcie ! 

Dziś na blogu gościnnie mój MĄŻ :) Ostatnim razem wspominałam, że jeśli mój wybranek wyrazi zgodę, to będą się tutaj pojawiały posty również dla mężczyzn. Z racji tego, że na zakupach jestem jego stałym doradcą, a przed każdym wyjściem pada pytanie "Madziu ! W co się powinienem ubrać?" nie czekając dłużej ... Stwierdziłam, że moje 'męskie stylówki' też trzeba uwiecznić na zdjęciach :) Przekonywanie Go do golfu trwało dobrze ponad rok, zawsze znajdował jedną wymówkę "Golf gryzie." Poprosiłam o przymierzenie, ubranie do tego płaszcza i tak stwierdził, że bierzemy. Golf ze zdjęcia jest kolejnym, na który się zdecydował i jak sam stwierdził ''ma bardzo przyjemny materiał " W kolejnym zamówieniu dojdzie kolejny kolor :) Pamiętajcie Kobietki ! Praca nad mężczyzną i jego wizerunkiem , to naprawdę ciężka praca :) Musicie uzbroić się w cierpliwość :) Ja już jestem na prostej drodze, ale uwierzcie, że była wyboista :) 

Dajcie znać jak Wam się podoba ten zestaw dla mężczyzn :) 
Czy Wasi partnerzy chodzą w golfach ? płaszczach? SZTYBLETACH ? :) 
Jeśli nie - to uwierzcie, że mój też nie chodził :) Do czasu ! :)


PŁASZCZ   ZARA
SPODNIE   H&M
BUTY   ZARA
RĘKAWICE   WITCHEN
OKULARY   Ray Ban









You Might Also Like

6 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl