22.08.2018

17:34



Witajcie !

Nim się obejrzałam, lato zleciało :) Dla niektórych to już ostatni tydzień wakacji :) Wieczory są  już chłodniejsze, więc na późny spacer warto mieć coś dłuższego :) Tym razem postawiłam na spodnie z kantem i bluzkę z jednym rękawem :) Do tego wskoczyłam w najwygodniejsze obcasy jakie mam, kilka dodatków i gotowe :) Dajcie znać co sądzicie o tym zestawie :)


Bluzka - Varlesca
Spodnie - Bershka
Buty - Lovet.pl
Torebka - >>ZAFUL<<
Okulary - Primark
Kolczyki H&M
Zegarek - CLUSE









You Might Also Like

10 komentarze

  1. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna stylizacja:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sandałki ;) Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne ;) Lubię takie jasne, delikatne zestawienia ;) Całość bardzo klasyczna i elegancka, ale ta falbanka przy bluzeczce dodaje lekkości i kobiecości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie fantastycznie <3 <3
    Zestaw taki mój, bo są pudrowe klimaty, bluzka hiszpanka, kolczyki chwosty i jedna z moiuch ulubionych miejscówek w Lubinie ;) hehe
    Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, przepiękna stylizacja. Bardzo fajnie skomponowany look:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna bluzka! Kolczyki i fryzura pasują tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ob,łędna stylizacja! Super super

    Miłego dnia
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi
    P.S Na moim ig ruszył konkurs do wygrania bransoletka SOUTACHE.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zestawienie! :)Zakochałam się w Twojej bluzce.
    Oj, to prawda wieczory są coraz chłodniejsze, ale może to i dobrze, bo upały niekiedy dały się we znaki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw! Najbardziej przypadła mi do gustu bluzka ze względu na kolor i uroczą falbankę. <3

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl