KREMOWE PLISY

13:56


Witajcie !

Dla tych, którzy śledzą mnie na Instagramie te zdjęcia nie są nowością :) Można było przewidywać jaki będzie kolejny post :) Dziś moje ulubione 'wczesnojesienne' połączenie, czyli ... sukienka, botki i gołe nogi :) Bardzo podobają mi się lekkie, zwiewne sukienki w zestawieniu z nieco cięższym obuwiem. Chcąc nadać stylizacji nieco elegancji wybrałam buty na obcasie. Bazą stylizacji jest kremowa sukienka, która sprawdzi się u mnie niejednokrotnie. UWAGA ! Sukienka jest z .... Lumpeksu ! :) Ostatnią "LUMPEKSOWĄ STYLIZACJĘ''  przyjęliście super, więc zobaczymy jak będzie tym razem :) Kilka dodatków i zestaw gotowy :)  Dajcie znać co myślicie o tym secie :)


Sukienka - SH
Buty - Deezee 
Pasek - Mohito
Torebka - Primark
Okulary ->>link<<
Kolczyki - >>link<<








You Might Also Like

9 komentarze

  1. oj te kolczyki dodają tego czegoś do stylizacji <3


    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem wyszło genialnie !
    Również uwielbiam przełamywanie dziewczęcych, delikatnych, zwiewnych sukienek cięższymi dodatkami- nabierają wtedy zupełnie innego wymiaru :D

    Świetna sukienka- super łup Ci się trafił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Woww! Moje pierwsze wrażenie. Dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. you look so stunning- I love this kind of dresses

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, oryginalna sukienka i fajny zestaw ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomba, naprawdę rewelacja!
    Wszystko z czasem wraca do mody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycasz w tej stylizacji i fryzurze-wyglądasz przepięknie 😍
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl