GRAY COAT FROM ZAFUL

20:42





 Witajcie Kochani !

Pomimo mrozu, który podczas dzisiejszych zdjęć zamroził mi nos - CZUJĘ WIOSNĘ ! :) Może jeszcze nie powinnam, ale już ubieram się trochę lżej ... Słońce robi swoje ! Mam nadzieję, że nie odbije się to w żaden sposób na moim zdrowiu.
Dziś postawiłam na klasykę.
Szarość w połączeniu z czernią i beżowymi dodatkami. Czarny basicowy golf w połączeniu z szarymi cygaretkami. Na wierzch ubrałam szary płaszcz, na który już mam wiele pomysłów :)
Do tego dobrałam beżowe pasek i torebkę.
Okulary ! Mam świadomość, że w tym sezonie będą wiodły prym małe,wąskie, trójkątne... Ja jeszcze nie jestem do nich przekonana, więc póki co stawiam na te na pół twarzy :)

Większość rzeczy pochodzi ze sklepu >>ZAFUL<< niżej znajdziecie linki :)
Dajcie znać jak Wam się podobają tego typu stylizacje :) 


PŁASZCZ >>KLIK<<
PASEK >>KLIK<<
TOREBKA >>KLIK<< 
OKULARY >>KLIK<<
SPODNIE ZARA
BUTY Renee













You Might Also Like

5 komentarze

  1. Super zestaw i jak słonecznie ;). Piękna torebka.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś świetną stylizację. Spodnie damskie świetnie pasują do tych butów. Ekstra stylizacja na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo stylowo w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl