PINK COAT

22:37



Witajcie ! :)

Ostatnio klasycznie, a dziś ... Stawiam na kolory ! Chcę poczuć wiosnę na dobre !
Zestaw, który stworzyłam śmiało można ubrać do sportowego obuwia, a także szpilek. Która opcja Wam bardziej odpowiada?
Kultowy model spodni z lampasami podbijał rok 2017, miałam wrażenie, że były one WSZĘDZIE. Ze mną zostaną na pewno na dłużej :) Tym razem postanowiłam połączyć je z błękitnym, ciężkim swetrem. Na wierzch wybrałam bardzo wyraźny i rzadko spotykany w mojej szafie KOLOR płaszcza od >Dresslily<... Chcę byście choć trochę poczuli wiosnę :)



PŁASZCZ >>KLIK<<
OKULARY >>KLIK<<
BUTY    Renee
SPODNIE   Zara
SWETER   Butik
TOREBKA >>KLIK<<








You Might Also Like

10 komentarze

  1. ślicznie wyglądasz:) piękny ten Twój płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny pastelowy look!

    Zapraszam do siebie
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorystyczne sweterka i płaszczyka. Super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja- też kocham kolory a Twoje połączenia są naprawdę wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Te spodnie to strzał w 10 ! A kolor sweterka nasz ulubiony :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na to, że stylizacja w szpilkach jest specjalnie dla ciebie
    💗👍🏼💗
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pastele! świetny golf:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szpilki! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl