KHAKI LOOK

12:31



Witajcie ! :)
Pogoda nas rozpieszcza ! Nie pamiętam jesieni, kiedy w połowie października było 25 stopni i takie słońce ! :) Mimo wszystko jest ona zdradliwa i ''lekki wiaterek'' może przynieść ze sobą niezłe choróbsko :-) Tak więc, gruby sweterek zamiast płaszcza będzie dobrą opcją :) W tej stylizacji postawiłam na kolor khaki :) Długo szukałam mięsistego, ciepłego swetra w tym kolorze. Niestety sieciówki proponują nam głównie pastele, szarości i ewentualnie beże w tym sezonie. A ja sobie wymyśliłam zgniłą, ciemną zieleń :) Wpadając w wir internetowych sklepów swoją zdobycz znalazłam na ulubionym ZAFUL , a konkretnie >>TUTAJ<<  Tego typu spodnie bardzo lubię nosić wiosną oraz latem, tym razem pogoda pozwoliła mi wskoczyć w nie także jesienią :) Niestety z moim wzrostem ściągnięte nogawki mogę zakładać jedynie do szpilek :( Spodnie znajdziecie >>TUTAJ<< Dajcie znać co myślicie o tej codziennej stylizacji :-)











Jak wiecie, w tym sezonie jestem wielką fanką kratki :) W ostatnim zamówieniu od ZAFUL zaopatrzyłam się w genialne szorty :) Mam już konkretną stylizację jaką chciałabym Wam zaprezentować na blogu, ale nie mogłam się powstrzymać, by Wam ich nie pokazać, tak wiec zrobiłam szybkie selfie :) Dajcie znać jak Wam się podobają  rzeczy :)



                                                                             Szorty dostępne są >>TUTAJ<< 


You Might Also Like

9 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl