KRATA - TREND JESIEŃ 2017

11:01



Witajcie !

Jak wspominałam jakiś czas temu, ta jesień będzie w kratkę ! :) Trench musi znaleźć miejsce w tym sezonie w Waszej szafie :)  W tym poście łączę te dwie sprawy w jeden długi i jak najbardziej aktualny płaszcz od >>ROSEGAL<< :) Rozszerzanym rękawom w dalszym ciągu mówię TAK ! :) PERŁY POWRÓCIŁY ! :) Od lat uznawane za symbol elegancji, szyku i kobiecości ! Zazwyczaj stanowiły one element biżuterii...Tej jesieni będą świetnie wyglądały na wszystkich częściach garderoby :) Od ciepłych swetrów, przez jeansy, dodatki, po obuwie ! :)  Ja postawiłam w tej stylizacji na mokasyny, które idealnie wpisują się w ten trend. Dajcie znać co myślicie ! :)















You Might Also Like

16 komentarze

  1. śliczny płaszczyk! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zachwycona tą stylizacją;) płaszczyk wygląda cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz! Całość wygląda genialnie, mokasyny cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda w kratę, to i moda w kratę :D
    piekny płaszcz, właśnie poluję na jakiś długi w tym sezonie <3
    świetnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna elegancja! Kocham takie zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny płaszczyk! Jestem pod wrażeniem całej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz niesamowite wyczucie stylu :) Całość wygląda bosko <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. pięęękna ;* zakochałam się w tym płaszczu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten płaszcz! I ta krata i długość. ❤ Ja uwielbiam kratę i w płaszczach i marynarkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny płaszcz. Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy płaszcz i super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny płaszczyk, marzy mi się taki! i masz racje, krata rządzi tym sezonem ;) torebka i buty też świetne <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny look, płaszczyk jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. That coat is stunning dear, I love it!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl