FEMMELUXEFINERY

00:28

Witajcie Kochani !

Po długiej przerwie postanowiłam powrócić :) Ostatni rok był dla mnie bardzo znaczący w kwestii rozwoju osobistego. Maksymalnie skupiłam się na spełnianiu jednego z większych marzeń jakim było otworzenie swojego biznesu :) Za namową bliskich - JESTEM i tutaj :) I jak tylko czas mi będzie na to pozwalał - będę tutaj wrzucać kolejne posty i moje stylizacje :)

Z racji tego, że przed nami MAGICZNY CZAS mam dla Was kilka propozycji co można ubrać na nadchodzące święta, czy też imprezę SYLWESTROWĄ !

Niedawno odezwała się do mnie marka femmeluxefinery i zaproponowała mi współpracę. Odkąd prowadzę bloga ZAWSZE pokazuję to z czego jestem naprawdę zadowolona i chętnie Wam polecę. Tym razem także się nie zawiodłam ! Zamówiłam kilka rzeczy, które zobaczycie w tym i kolejnym poście.

Wybór padł na metaliczną kopertową sukienkę, którą znajdziecie w tym linku:  >>SUKIENKA<<  aktualnie w super cenie i kilku kolorach ! :)



Kolejną rzeczą, którą chętnie Wam pokażę jest czarny długi kombinezon z szerokimi nogawkami. Dostępny tutaj : >>CZARNY KOMBINEZON<< Od zawsze uwielbiałam kombinezony, ponieważ wystarczą dodatki, by stylizacja była gotowa.


Zamówienie dotarło do mnie bardzo szybko i co najważniejsze ! Te rzeczy mają naprawdę super jakość ! :) Jestem przekonana, że to nie ostatnie zamówienie od FEMMELUXEFINERY szczególnie teraz, kiedy mają mnóstwo super cen ! :)

Pokażę Wam jeszcze kilka moich propozycji na nadchodzący czas, które chętnie sama bym ubrała :)




Firma w swojej ofercie ma także mnóstwo pięknych bluz, bluzek oraz topów :) >>KLIK<< 
Przedstawię Wam moje propozycje : 


FEMMELUXEFINERY ma także mnóstwo pięknych ubrań na zwykły dzień :) Przepiękne komplety i swetry znajdziecie >>TUTAJ<<



Dajcie znać czy znaliście już ten sklep ! Jeżeli tak, to jak wypadły Wasze zamówienia ? :)  Kolejną świetną rzecz pokażę Wam wkrótce :) 



You Might Also Like

1 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl