CAMEL COAT

11:57

     


Witajcie ! 

Pomimo pory roku - temperatura na zewnątrz nas rozpieszcza :) Ja z tego oczywiście korzystam i bardzo się cieszę, że w styczniu mogę ubrać cienki płaszcz, wyjść bez szalika czy też zapomnieć o rękawiczkach. W dzisiejszym poście łączę czerń z camelowym brązem oraz złotą biżuterią. Gładki basicowy golf powinien znaleźć miejsce w każdej damskiej i męskiej szafie, szczególnie teraz. Spodnie z eko skóry co roku powracają na sklepowe wieszaki, zmieniają się tylko fasony. Na wierzch wybrałam >>camel waterfall duster belted long coat << od FEMMELUXEFINERY . Całość uzupełniłam złotą biżuterią, ulubionym kapeluszem i torebką z bardzo modnej w tym sezonie imitacji skóry krokodyla. 



Zachęcam Was do odwiedzin sklepu >femmeluxefinery< mają ciekawy asortyment i na pewno każdy znajdzie tam coś dla siebie :)





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Też mam ten płaszcz 💖 jest super 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszczyk! Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy ponownie :)

    W pięknym stylu do nas wróciłaś kochana :D
    płaszcz camelowy, to jest również coś, co w swojej szafie powinna mieć każda kobieta ! :) :)

    Ale dzisiaj portaski mnie urzekły- ten model, to prawdziwy sztossss <3
    Zachwycam się <3

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl