4 STYLIZACJE !

16:39

 Witajcie !

Dziś przychodzę do Was z aż 4 stylizacjami ! :) Ostatnio mało chodziłam w sukienkach, więc postanowiłam nadrobić ten czas ! :) Wczorajsza pogoda była cudowna, a ja w tych trudnych dniach #zostajewdomu i tworzę ! Chcę te dni wykorzystać produktywnie m.in. w social mediach i przede wszystkim TUTAJ ! :) Ale przejdźmy do rzeczy !

Jakiś czas temu odebrałam kolejną paczkę od FEMME LUXE i znów jestem zachwycona ! Sukienki, które otrzymałam są naprawdę świetnej jakości. Modele, które wybrałam pięknie dopasowują się do ciała. Ja osobiście jestem nimi zachwycona ! Jeżeli chcecie zobaczyć je z każdej strony, to zapraszam Was na mojego TikToka, na którym przygotowałam dla Was filmik - @mkowalskahaberek oraz na moje Instastory - @myinsomniaa  😊

Pierwsza stylizacja - czarny klasyk. Niby nie ma w niej nic nadzwyczajnego, jednak uważam że odpowiednie fasony i dodatki robią 'robotę'. Bazą jest sukienka Tasmin (link po kliknięciu w kolorowy napis), a do tego czarna marynarka ze złotymi guzikami (ważne żeby była w rozmiarze oversize) , skarpetowe botki + dodatki i gotowe ! :) Sukienka posiada uwielbiany przeze mnie półgolf oraz marszczenie, dzięki czemu możemy regulować jej długość. Bardzo Wam ją polecam !

Kolejna sukienka to Savannah, która jest dostępna w prawie 10 kolorach ! Jest z bardzo elastycznego materiału i dzięki temu będzie idealna nawet wtedy, gdy Wasze ciało będzie przechodziło metamorfozy :) Ona także ma możliwość wydłużenia i skrócenia, ponieważ długość zależy od tego jak ją na sobie zmarszczycie :)


Kolejna stylizacja ! Jak sami widzicie te sukienki robią całe zestawy :) Są świetne pod każdym względem ! Wystarczy kilka dodatków i jesteście gotowe do wyjścia ! A oto moja ulubiona Angelica, którą można nosić na dwa sposoby - z odkrytymi ramionami lub zakrytymi 😊Mi zdecydowanie ta pierwsza opcja bardziej przypadła do gustu. Uważam, że jest elegancko i z klasą. Gdy pokazałam ją na swoim IG wiele dziewczyn pytało mnie skąd jest ta sukienka , a no stąd >FEMMELUXE< :)


Ostatnia na dziś ! Piękna Bailey ♡ Nie ukrywam, że mogłam zamówić rozmiar większą, co chyba widać na zdjęciach 😉 Ale ten kolor i krój ... Bardzo mi przypadł do gustu ! Na stronie znajdziecie ją w 4 kolorach. I tak jak jej poprzedniczkę możecie nosić na dwa sposoby. 

Która stylizacja/sukienka przypadła Wam najbardziej do gustu ? Miałyście okazję robić zamówienia ze strony https://femmeluxefinery.co.uk/ ? Jeżeli tak to dajcie znać jak u Was sprawdziły się ubrania😉

Jeżeli jeszcze nie znacie tej strony, to koniecznie ją sprawdźcie 😊 I pamiętajcie ! Sukienki mogą być tylko 'bazą' , a to jak je będziecie nosić zależy tylko od Waszej wyobraźni ! 😊 Jak wejdziecie na stronę same decydujecie co chcecie zobaczyć, np. :

SUKIENKI CEKINOWE/ BŁYSZCZĄCE : >> SEQUIN DRESSES <<
SATYNOWE SUKIENKI : >>SATIN DRESSES <<
SWETERKOWE SUKIENKI : >>KNITTED JUMPER DRESSES<<
WSZYSTKIE SUKIENKI : >>DRESSES<<




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Przepiękne sukienki. Te kolory, fasony... Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zachwycam się !
    Ciebie nie ma jakiś czas, ale jak wracasz, to zawsze w pięknym stylu :D
    2 i 3 to zdecydowany KOT ! <3
    Prawdziwy sztossss :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to dopasowanie kapelusza do całej stylizacji :) ja akurat w sukienkach nie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl