H O M E O U T F I T

19:28


Witajcie ! 

Jak Wam mija ten trudniejszy czas ? Mam nadzieję, że zmierza on już ku końcowi i niebawem wszystko wróci do normy. Dzisiaj przychodzę do Was z moimi domowymi zestawami, już prawie zapomniałam jak to jest ubrać coś innego niż dres :) Będąc w domu nie ma chyba nic wygodniejszego niż tego typu zestawy. Dzisiaj przedstawię Wam dwie nowości od FEMMELUXEFINERY

Pierwszy to zdecydowanie mój ulubiony zestaw Irene, który znajdziecie >>TUTAJ<<  Na stronie dostępny w dwóch odcieniach szarości - ja wybrałam jaśniejszy. Jeżeli chodzi o rozmiar, to przyznam, że miałam obawy, ale zaryzykowałam i wzięłam S/M i wypadł IDEALNIE ! Włącznie z długością legginsów, które zawsze są na mnie za długie :) Jestem z niego bardzo zadowolona i szczerze go polecam !

Kolejny zestaw, na który się skusiłam to LOLA, dostępny jest również w bieli, czerni i beżu - ja postawiłam na khaki. Świetna jakość ! Wybrałam rozmiar M/L i jest na mnie za duży co widać na zdjęciach :( Ale szczerze go polecam, bo wykonanie jest rewelacyjne. Na pewno wybiorę jeszcze któryś kolor w odpowiednim rozmiarze :)


Więcej tego typu setów znajdziecie pod hasłem "Loungewear" jest ich ogromny wybór i mnóstwo kolorów, więc polecam zajrzeć na stronę :) Dodatkowo znajdziecie tam wiele ciekawych koszulek wybierając kategorie  "T shirts" . Jeżeli szukacie tylko spodni kliknijcie "Joggers".

A jakie są Wasze domowe stylówki ? Ja zdecydowanie stawiam na wygodę ! :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ten pierwszy szary, też zamówiłam i jestem mega zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja to osttanio tak dla odmiany wystroiłam się na ogródek, bo już miałam dosyć porozciąganych dresów i braku makijażu :P hehehe

    Drugi dress ma w sobie jednak coś, przydałoby mi się coś takiego sportowego, bo muszę przyznać, że nawet nie posiadam takich ciuchów :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta odzież domowa jest bardzo swobodna i wygodna.

    Zwykle kupuję ubrania, buty, torby itp. W wholesale7.
    Ten sklep to cena hurtowa, bardzo tania i dobra jakość. Właśnie kupiłem sexy bathing suits w zeszłym tygodniu i jakość nie jest zła. Idę popływać w domu ~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zainspirowana którymś dzisiejszym postem zakasałam rękawy i przygotowałam do oddania na wieś 20 worków 60 l ubrań, pościeli, ręczników, zabawek, butów, ubrań dziecięcych i drobnych malowideł. Wywalałam wszystko co mi się nie podobało, co od kilku lat nie założyłam, co nie podoba mi się a mam schowane dla dzieci z ubrań po innych, zabawki którymi się nie bawią, misie, kudłate poduszki (zrobiłam test i mam silą alergię na kurz i roztocza)... jej ale mi lepiej, jutro Pani przyjeżdża po to wszystko i czuję wewnętrzną ulgę i zadowolenie.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl