PISTACJA

11:54

 



Witajcie ! 


W powietrzu czuję już jesień, ale na siłę chciałabym zatrzymać jeszcze trochę lata. Mamy piękny wrzesień, więc letnim stylizacją jeszcze mówię zdecydowane TAK! :) Dziś jedna z moich ulubionych sukienek, która podkreśli kształty każdej z Was. To kolejna perełka od FEMMELUXE. Mam nadzieję, że ten kolor zostanie z nami na dłużej. 



Sukienkę znajdziecie tutaj : DRESS TAYLOR




Kolor pistacjowy połączyłam z ulubionym camelowym w postaci krótkiej marynarki (tkmaxx) oraz klapek na obcasie (Stradivarius)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Piękna stylizacja :) Warto łączyć w te ciepłe dni elementy garderoby letniej z jesienną : ) a pistacja powinna być hitem tego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ostatnio szukałam dla siebie jakiejś nowej sukienki na jesien. I pewnie bede szukała jakiejś w tym stylu. Mam kobiece kształty a sukienka taka na pewno bardzo ładnie je podkreśli.

    Podobają mi się również dodatki. Wydaje mi się, że w tej stylizacji to one robią głównie robotę:
    eleganckie sandałki - dni w koncu bywają takie cieple, ze w sandałkach mozna chodzić równiez i jesienią
    Wygodna kurteczka
    No i torebka. Czy jest to wzór krokodyla?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez zatrzymuję lato, bo u mnie sesja w słonecznikach hehehehe :P także już w ogóle do tyłu jestem ze wszystkim :P

    Zachwycam się tym zestawem <3
    absolutnie moje kolory, taką klasyke się ceni :)
    i klapki bossskie <3

    Widzę sesja w naszym ulubionym parku wrocławskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    Znacie jakieś firmy pończosznicze / producentów rajstop, które produkują wzorzyste rajstopy inne niż czarne lub cieliste? Lub z tkanym / wypukłym splotem (nie bawełniane i nie żakardowe, najlepiej laycra) ale też nie białe / szare / cieliste / czarne?
    Chciałabym nieco ożywić stroje codzienne właśnie kolorem na nogach, zmęczona jestem tą „jednolitością” i „brakiem wyboru” w popularnych sklepach
    https://suzana.pl/blog/odkryj-szalowe-buty-z-krysztalkami.html

    Jak również zapatrujecie się na takie szalone buciki na wiosnę?

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl