,

JESIENNA AURA

21:06

Witajcie ! 

Nadeszła jesień, a wraz z nią wieczory pod kocem, z kubkiem herbaty, dobrą książką i unoszącym się zapachem świec. Czy Wy też lubicie taki klimat ? Ja osobiście uwielbiam ! Małe rzeczy, a tak cieszą ! :-) To czas na moje ulubione swetry, płaszcze, kapelusze ! :) Jesień to zdecydowanie najmodniejsza pora roku ! 

A dzisiaj w domowej stylówce ;-) Komplet ... ALE ! Nie byle jaki ;-) Cały sweterkowy - włącznie ze spodniami ! To idealne połączenie dla takich zmarzluchów jak ja. Dostępny jest jeszcze w dwóch kolorach i znajdziecie go TUTAJ >>> The Shoulder Knitted Loungewear Set . Szczerze Wam go polecam, bo jest super ciepły i co najważniejsze nie gryzie :-) 





To moje kolejne zamówienie od femmeluxe.co.uk i przyznam, że ich ciuchy są naprawdę świetnej jakości i są po prostu PIĘKNE !!! W kolejnym poście pokaże Wam pozostałe super rzeczy :-) 




Dajcie znać, czy zamawialiście już coś z tej strony ? Jak Wasze wrażenia ? I koniecznie napiszcie, czy lubicie ten jesienny klimat :-) 
 


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetny komplet, przydałby mi się taki, bo też jestem zmarzluchem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale pięknie wyglądasz.. ten kolor mega Ci pasuje. Jak widzę takie zdjęcia, to aż mi samej chce się wejsć pod kocyk, zrobić ciepłą herbatkę i wziąć coś do czytania. Z tej firmy jeszcze nic nie zamawiałam. ZOstaję na dłużej, pozdrawiam! :-))


    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komplecik jest świetny! Nie dość, że śliczny, to jeszcze ciepły :) Ja też bardzo lubię ciuchy z Femme Luxe :) Są bardzo dobrej jakości i mają świetne wzornictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zachwycają Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama ostatnio zebrałam się za stworzenie sobie minimalistycznej garderoby.
    Na zimę jakieś 2 spódnice, 2 pary spodni na co dzień, jedną ciepła sukienkę, dwie koszule, dwa swetry i dwie koszulki z dł rękawem. Kapsułkowa garderoba została stworzona ;) Po za tym w szafie znacznie więcej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku. Całkiem fajny ten komplecik :) Kobiecy i jednoczesnie wygodny. Sama od jakiegos czasu zwracam uwagę na to w co się ubieram po domu Kiedyś nosiłam byle jakie ubrania, aktualnie wybieram rzeczy w których dobrze się czuję i w których dobrze wyglądam :)

    Na pewno będą pasowały do niego jakieś wygodne sportowe buty:
    https://www.pinesska.pl/styl-zycia/moda/jakie-tej-jesieni-nosic-buty-sportowe-damskie/

    Na stronie jest przegląd modeli na tę jesień.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl