BRĄZOVELOVE

12:51



Witajcie ! 
Dziś przychodzę do Was ze stylizacją w moich ulubionych kolorach. Jestem miłośniczką brązów i beży. Prosty, klasyczny look, w którym fasony biorą górę. Przepiękne szerokie spodnie (uwielbiam je !) od Femmeluxe, które znajdziecie pod nazwą Brown Crop Ribbed Two Piece Co-ord Set - Suzi . 
Sety dostępne są w kilku kolorach, ja zdecydowałam się również na czarny :) Od dawna lubiłam szerokie spodnie, jednak w ostatnim czasie są zdecydowanie moim numerem 1 ! Pięknie podkreślają kształty i można je łączyć na duuuużo różnych sposobów. Genialnie sprawdzają  się w stylizacjach na większe wyjścia oraz tych codziennych. Kolejnym must have tego sezonu jest koszula wierzchnia typu oversize. W sklepach mnóstwo tych w kratę(i takie oczywiście też mam w swojej szafie) jednak ja tym razem postawiłam na eko skórę. Do tego klasyczny, biały basicowy golf (jako baza) , dodatki i look gotowy. Kapelusze ! Mało ich na ulicach, jednak ja jesienią staram się z nimi nie rozstawać :) ah ! No i odważny BIAŁY BUT ;-) zwykle białe kozaki są kojarzone z tandeeeetą ... Wg mnie wszystko zależy od całości ;-) Widzę ich coraz więcej na ulicach, co cieszy! 


           


GOLF - RESERVED
KOSZULA - ZARA
SPODNIE - FEMMELUXE
KAPELUSZ - PRIMARK
KOLCZYKI - PEPCO
OKULARY - ALIEXPRESS




     

Dużo uśmiechu w te pochmurne dni ! :)






 

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Baardzo fajna i klasyczna, za zarazem uniwersalna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pasuje wszystko do siebie, ciemne (czernie, granaty) doły, a góry to biel, czerń, szarość, granat, ale też odcienie niebieskiego (kobalt, turkus), ciemna butelkowa zieleń oraz całe dwa różowe swetry. Wprowadzilam do siebie szafę kapsułową i od tamtego czasu zdecydowanie łatwiej jest mi się ubrać.

    Swoją drogą fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. to takie bardziej beżyki, uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skórzane mokasyny kupione na targu od lokalnego producenta. Czwarty rok je noszę, wygodne jak kapcie. I sandały, kupiłam je jednocześnie.

    W tym roku postanowiłam jednak uzupełnić jednak swoja garderobę o nowe i zastanawiam sie nad zamówieniem sobie czegoś zupełnie innego....
    https://zaradnakobieta.pl/czolenka-damskie-butami-na-rozne-okazje-1647516741

    Polluję na jakieś wygodne czółenka Może doradzicie gdzie dostać?

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl