flowers

16:12

Witajcie ! :-)

Dzisiaj bardzo krótko ponieważ w niedzielę czeka mnie pierwszy egzamin w tym semestrze, więc nos trzymam w książkach :-)
Dzisiejsza stylizacja jest połączeniem dziewczęcej, rozkloszowanej sukienki w kwiaty z czarnym, bardzo eleganckim płaszczykiem, który podbił moje serce :-)
Te dwie rzeczy można nabyć w jednym z moich ulubionych butików >>>Hypnose<<< 
Zachęcam Was do polubienia sklepu na >>FACEBOOKu<< dzięki czemu będziecie na bieżąco :-)













Zapraszam na :
>>>FACEBOOK<<<
>>>INSTAGRAM<<<
 >>> Hypnose <<<


Pozdrawiam ciepło ! :-)
Życzę udanego weekendu ! 
xoxo












You Might Also Like

20 komentarze

  1. masz bardzo ciepłą, sympatyczną twarz

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz! a sukienka i płaszczyk obłędne! :)
    pozdrawiam :) i zapraszam do mnie: www.paulyenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super plaszcz,tez taky chcialam zamowic:) obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega flowers :) piękna stylizacja, sukienka jest tak cudowna, że Ci jej pozazdrościłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, zadbana i elegancka!!! cudownie kochana wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sukienka, szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie Kochana !!:)) sukienka jest magiczna, bardzo oryginalna;)) a w tym płaszczyku się zakochałam, uwielbiam takie rzeczy !:) buziaki;**

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny płaszczyko - kożuszek! sukienka w sumie też mnie uwiodła :)

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyglądasz! :) Ta sukienka jest niesamowita! ❤😍 Pozdrawiam i zapraszam do mnie - - - - > thepuddingg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

zBLOGowani

zBLOGowani.pl

Anniversary warm-up

Anniversary Giveaway