Hypnose

19:08

Witajcie Kochani ! :-)

Dziś za oknem deszczowo i pochmurnie, jednak nie powstrzymało mnie to, by nie zrobić zdjęć :-) Chociaż włosy nie były w najlepszym stanie już po kilku minutach od wyjścia z domu to uparłam się na to, by pokazać Wam kolejną stylizację :-) Może i powinnam postawić na płaszcz przeciwdeszczowy i kalosze, jednak dlaczego nie krótkie szorty ? :-) Do nich dobrałam cienką bluzkę z mojego ulubionego butiku >Hypnose< oraz ciepły i bardzo miły w dotyku kardigan, który także znajdziecie w tym sklepie :-) Gdybyście miały okazję być w Polkowicach lub Zielonej Górze to zachęcam do odwiedzenia tego butiku :-)










Szorty >>>boohoo<<<
Bluzka oraz kardigan butik >>>Hypnose<<<
Botki >>>labotti.pl<<<






Do następnego razu ! :-)








You Might Also Like

21 komentarze

  1. świetnie wyglądasz! ta bluzka w tego geparda genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chcemy wiecej zdjec!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylówka, super spodenki i koszulka, no i cardigan.. uwielbiam takie cieplutkie swetrzyska na jesien <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy strój :)
    Miałam ta bluzę ale sprzedałam, za krótka na mnie była niestety ;/
    Na Tobie wygląda super:)
    _________________________
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy właśnie fajnie, Ty pewnie narzekasz, że falują Ci się od wilgoci.
    Strój super. Nie lubię skórzanych i skóropodobnych ubrań, ale Twoje szorty to bym zaadoptowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madzieńka ja też chcę taka piękną koszulkę!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie włosy są ekstra :) Moje dopiero wyglądają po kontakcie z deszczem czy wilgocią :/
    Stylizacja jest cudowna *.* Spodenki ze skórki w połączeniu z uroczym kardiganem to ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz przeuroczo w tym zestawie, uwielbiam połączenie skóry i wełny!! jak zwykle uśmiechnięta i kwitnąca!!

    Pozdrawiam Cię ciepło!!
    ___________
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja - ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kardigan! fantastycznie wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię połączenie szortów z czarnymi grubymi rajstopami:)
    stylizacja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne szorty, nie mogę takich teraz nosić i ubolewam :P ślicznie wyglądasz tak promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super !

    Pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kardigan :) ale powiedz mi czy jest możliwość zamówienia go przez internet?

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popularne wpisy

Polecam

Polecam