gruby sweter

19:26

Witajcie ! :-)

Temperatura na zewnątrz zaczyna spadać, więc czas zaopatrzyć się w gruby, długi sweter. O tej porze roku wyciągam je najchętniej i łączę z paskami, grubymi rajstopami oraz botkami :-) Podczas chłodów te miękkie ubrania najlepiej się sprawdzają. Są nie tylko bardzo praktyczne, ale także stylowe ! W dzisiejszej stylizacji zaprezentuje Wam swoją zdobycz. Klasyk, angielski splot i duży golf.



Wycięte buty! To kolejny 'must have' tej jesieni, który podbił moje serce :-) Swoje 'cudeńka' kupiłam na  >>>nelly.com<<<  i jestem z nich bardzo zadowolona ! :-) Są dostępne również w kolorze czarnym :-) Polecam !



Całość wygląda tak : 






Sweter H&M || Buty nelly.com 


Zapraszam na:


oraz 





Do następnego razu ! :-)










You Might Also Like

16 komentarze

  1. Buty mi się bardzo podobaja i ogólnie cały zestaw jest bombowy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny jest ten sweter! Pięknie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny ten sweter! całosć prezentuje się szałowo;) a okulary cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest świetny, ale buty absolutnie mnie oczarowały!! <3
    Piękna!!

    Buziaki Iwona
    ____
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajne, lecz troszkę Siebie skróciłaś!
    Botki na obcasie wydłużyły by nogi.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe buty :) a sweter cudowny, uwielbiam takie grube swetry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jak zawsze Madzieńka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale konkretny sweter! śliczny! <3
    i ja nie wiem - u Ciebie zawsze słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny sweter :) idealnie go zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam cieplutkie sweterki:)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. na jesień jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprawiłaś mi przyjemność tym postem i swetrem - aż mi się tak cieplusio i błogo zrobiło.
    Świetnie.

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Polecam

Popularne wpisy

WOMEN'S DAY SALE

SUPERLADY

zBLOGowani

zBLOGowani.pl